Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
drzewko cut

Standard ISO 9001 (ang. International Organization for Stardardization – Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna) to międzynarodowa norma określająca standardy i wymagania systemowi zarządzania jakością w firmie. Może być stosowany przez dowolną organizację na całym świecie. Przyznają go niezależne organizacje, co gwarantuje autentyczność danego certyfikatu i jego niepodważalność. Istnieje już od 1979 – najpierw w formie standardu zarządzania systemem jakości BS 5750 – zaś od 1987 już jako norma ISO z numerem 9000. Zainspirował on serię kolejnych norm i standardów. Rok 1994 przyniósł kolejną poprawkę, zaś 2000 udoskonalenie, które zapewniło światowy sukces systemu zarządzania jakością (wydano prawie 800 000 certyfikatów ISO 9001:2000!). W języku polskim certyfikat pojawia się w 2009 roku, wydany przez Polski Komitet Normalizacyjny, który oryginalnie zaczął obowiązywać w pozostałych krajach w 2008 roku. Ostatnie wydanie standardu miało miejsce w 2015 roku, skierowane głównie na zmiany dotyczące firm usługowych. Głównym założeniem normy ISO jest rozumienie, doskonalenie usług i spełnianie wymagań klienta. Do wymagań, stawianych ubiegającym się o certyfikat firmom, należą:

  • nadzór nad dokumentacją
  • zaangażowanie kierownictwa
  • systematyzacja zarządzania zasobami
  • usystematyzowanie procesów realizacji wyrobu
  • systematyczne przeprowadzanie pomiarów jakości wytwarzanego wyrobu, zadowolenia klienta, jak i samych procesów wewnętrznych

Ponadto wyróżnia się osiem zasad jakości certyfikatu ISO 9001:

  • Zorientowanie na klienta
  • Przywództwo
  • Zaangażowanie ludzi
  • Podejście procesowe
  • Systemowe podejście do zarządzania
  • Ciągłe doskonalenie
  • Rzeczowe podejście do poodejmowania decyzji
  • Wzajemne korzyści w stosunkach z dostawcami

W maju 2015 r ATN Tomasz Korzan otrzymała certyfikat ISO 9001:2009, tym samym gwarantując swoim klientom spełnianie światowego standardu oraz usług na poziomie międzynarodowym. Audyt przebiegł niezwykle pomyślnie, w atmosferze wzajemnej współpracy i profesjonalizmu.

„Standard jakości ISO wprowadza naszą firmę na nowy, niespotykany dotychczas poziom świadczenia usług.” – Tomasz Korzan właściciel

„Możliwość pracy w organizacji poświadczonej certyfikatem ISO daje mi pewność, że doświadczenie, które stąd wynoszę jest najwyższej jakości i będę mógł je odpowiednio wykorzystać w przyszłej pracy zawodowej” - praktykant w firmie ATN Tomasz Korzan

certyfikat ISO

Oferujemy

Proponujemy pełen zakres tłumaczeń pisemnych oraz ustnych:
  • tłumaczenia techniczne
  • tłumaczenia ekonomiczne
  • tłumaczenia marketingowe
  • tłumaczenia rolnicze
  • tłumaczenia prawnicze
  • tłumaczenia medyczne
  • tłumaczenia przysięgłe
  • tłumaczenia ogólne

Tłumaczymy

Proponujemy Państwu usługi w zakresie tłumaczeń kilkudziesięciu języków (w tym wszystkich europejskich): angielski, albański, arabski, bułgarski, bośniacki, chiński, chorwacki, czeski, duński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, hebrajski, holenderski, japoński, litewski, niemiecki, norweski, portugalski, rosyjski, rumuński, szwedzki, słowacki, ukraiński, węgierski, włoski, i inne…

ISO 9001:2009

W maju 2015 r ATN Tomasz Korzan otrzymała certyfikat ISO 9001:2009, tym samym gwarantując dla swoich klientów spełnianie światowego standardu oraz usług na poziomie międzynarodowym. Audyt przebiegł niezwykle pomyślnie, w atmosferze wzajemnej współpracy i profesjonalizmu. „Standard jakości ISO wprowadza naszą firmę na nowy, niespotykany dotychczas poziom świadczenia usług.” – Tomasz Korzan właściciel

Szybki kontakt

Zapraszamy do kontaktu z nami

atn@korzan.pl
office@korzan.pl

BTS ATN Tomasz Korzan
ul. 5 Stycznia 4a 60-408 Poznań

+48 603 684 496
+48 61 842 03 02